Меню
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ЗАМОВЛЕНЬ УКРПОШТОЮ

Програма лояльності від Полоскун

Програма лояльності «Полоскун»

Визначення:

Бонусні бали (бонуси) - умовні одиниці, що нараховуються на бонусну картку клієнта. 1 бонусний бал = 1 гривні.

Бонусна картка - унікальний віртуальний ідентифікатор клієнта у вигляді штрих-кода.

Бонусний рахунок - віртуальний рахунок, де зберігаються бонусні бали клієнта.

Оператор - ТОВ «Полоскун Плюс» та інші підприємці, що мають дозвіл працювати під брендом «Полоскун».

Покупець - покупці, що згодилися на участь в програмі лояльності від «Полоскун»


Повний текст діючих правил акції знаходиться на сайті poloskun.ua. Оператор залишає за собою право змінювати ці правила акції на свій розсуд, про що повідомлятиме на своєму ресурсі poloskun.ua. Покупець зобов’язаний самостійно відстежувати зміни до цих Правил.

1. Реєстрація у програмі лояльності

1.1 Для реєстрації у програмі лояльності Покупець повинен активувати чатбот poloskun.ua у месенджері Viber (poloskun) або Telegram (@poloskunua_bot), надавши дозвіл для використання свого номеру телефону.


1.2 Ідентифікатором Покупця у програмі є номер телефону. На один номер телефону може бути зареєстровано лише одну Бонусну картку.


1.3 При зміні Покупцем номера телефону, Покупець отримує новий ідентифікатор. Бонусні бали, накопичені за попереднім номером телефону, в такому випадку не зберігаються. Для їх збереження потрібно оформити письмове звернення про перенесення бонусних балів.


1.4 Сплата податків, а також інших зобов'язань, пов'язаних з участю у Програмі, покладається на Учасника. 

2. Накопичення бонусних балів

2.1 Бонусні бали нараховуються за купівлю визначених товарів. Кількість Бонусних балів, які Покупець може отримати, зазначені на цінниках товарів.


2.2 Під час здійснення покупки, Покупець пред’являє на касі Бонусну Картку. На Бонусний рахунок після оплати покупки зараховується відповідна покупці кількість бонусних балів. Час зарахування бонусних балів на Бонусний рахунок становить до 3 робочих днів.

 

2.3 За згодою Покупця, Касир може перерахувати на Бонусний рахунок суму готівкової решти.


2.4 У разі відсутності технічної можливості відсканувати на касі Бонусну картку (відсутність світла, відсутність зв’язку тощо), Бонусні бали за покупку нараховані не будуть.


2.5 Претензії до правильності нарахування бонусних балів приймаються виключно за наявності товарного чека. Підставою для нарахування бонусних балів є проведений чек.

3. Використання бонусних балів

3.1 Бонусні бали можна використовувати для оплати до 10% вартості товарів під час наступної покупки. 


3.2 Списання бонусів відбувається під час оплати товарів на касі. Якщо Покупець бажає оплатити частину суми Бонусними балами, він повідомляє про це касира.

4. Припинення участі у програмі лояльності

4.1 Для припинення участі у програмі лояльності Покупець видаляє чатбот зі свого акаунту у месенджері Вайбер або Телеграм. 

5. Протидія зловживанню і шахрайським діям

5.1 У випадку виявлення дій, спрямованих на отримання неправомірної вигоди і зловживання перевагами, що надаються у межах Програми лояльності, Оператор залишає за собою право блокувати участь Покупця у Програмі. Невичерпний перелік таких дій:

- передача Бонусної картки іншій фізичній особі

- використання Бонусної картки більше ніж для трьох покупок протягом одного дня, в тому числі і у різних магазинах, що беруть участь в акції.

- оформлення більш ніж однієї Бонусної картки однією фізичною особою.


5.2 У випадку, якщо на заблокованому Бонусному рахунку Покупця залишається готівкова решта, вона не підлягає поверненню. Решта бонусів на рахунку анулюються.